NYMPHOMANIAC
NO RECOMENDADA PARA MENORES DE 18 ANOS
115 MINUTOS
VENRES 27 DE XUÑO20:00h e 23:00h
BONO MENSUAL: 5€ ESTUDANTES/ PARADOS/XUBILADOS OU 10€ TRABALLADORES
ENTRADA INDIVIDUAL: 2,5€ ESTUDANTES/PARADOS/XUBILADOS E 5€ TRABALLADORES
BONO DE 5 PELICULAS: 10€ ESTUDANTES/PARADOS/XUBILADOS E 20€ TRABALLADORES
Unha fría noite invernal, un vello solteirón atopa nunha canella a unha rapaza ferida e case inconsciente. Despois de recollela e coidala, sinte curiosidade por saber como puido chegar a semellante situación; escoitará atentamente o relato da súa vida, unha vida chea de conflitos e turbias relacións.
TRAILER
CRÍTICAS INTERNET
http://www.sensacine.com/peliculas/pelicula-196465
http://www.elantepenultimomohicano.com/2013/12/nymphomaniac-volumen-1-critica.html
http://www.elantepenultimomohicano.com/2013/12/nymphomaniac-volumen-1-critica.html
CRÍTICAS ESPECTADORES
CRÍTICAS REVISTAS
FICHA TÉCNICA
Director: Lars Von Trier
Guión: Lars Von Trier
Fotografía: Manuel Alberto Claro
Criado nun ambiente cinéfilo, aos 11 anos xa filmaba amigos en producións caseiras.
Graduado na Escola de Cine de Copenhague, debuta co film The Element of Crime (1984). En 1987 dirixe Epidemic, pero será a súa terceira película, Europa (1991) a que consegue chamar a atención dos espectadores, así coma recoñecemento cinematográfico. Porén, a súa seguinte obra será unha miniserie para a televisión danesa: Riget (El Reino), no ano 1994.No ano 1995, xunto co director Thomas Vinterberg, funda o colectivo Dogma 95, exhortando ó regreso a historias máis cribles na industria fílmica, apartándose dos efectos especiais e dirixíndose principalmente cara a un uso técnico mínimo. Así, cámara en man, dirixe Rompiendo las olas (1996) e Los idiotas (1998).
No ano 2000 afástase radicalmente do Dogma 95 con Bailar en la oscuridad, na que chega a usar máis de 100 cámaras dixitais fixas. Nun novo cambio de rumbo, no ano 2003 dirixe Dogville, película sen escenario, encadrada na súa triloxía sobre América (composta tamén por Manderlay (2005), e que completará con Washington, aínda sen data). Tras Anticristo (2009) e Melancolía (2011), presenta Nymphomaniac, obradividida en dúas partes para a súa estrea comercial, pechando con ela a súa triloxía sobre a depresión.
Graduado na Escola de Cine de Copenhague, debuta co film The Element of Crime (1984). En 1987 dirixe Epidemic, pero será a súa terceira película, Europa (1991) a que consegue chamar a atención dos espectadores, así coma recoñecemento cinematográfico. Porén, a súa seguinte obra será unha miniserie para a televisión danesa: Riget (El Reino), no ano 1994.No ano 1995, xunto co director Thomas Vinterberg, funda o colectivo Dogma 95, exhortando ó regreso a historias máis cribles na industria fílmica, apartándose dos efectos especiais e dirixíndose principalmente cara a un uso técnico mínimo. Así, cámara en man, dirixe Rompiendo las olas (1996) e Los idiotas (1998).
No ano 2000 afástase radicalmente do Dogma 95 con Bailar en la oscuridad, na que chega a usar máis de 100 cámaras dixitais fixas. Nun novo cambio de rumbo, no ano 2003 dirixe Dogville, película sen escenario, encadrada na súa triloxía sobre América (composta tamén por Manderlay (2005), e que completará con Washington, aínda sen data). Tras Anticristo (2009) e Melancolía (2011), presenta Nymphomaniac, obradividida en dúas partes para a súa estrea comercial, pechando con ela a súa triloxía sobre a depresión.